شهرداری سردشت فاتح رقابت های جام ولایت در بشاگرد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 8 مهر 1394
بازدید : 1091
نویسنده : فــردیـن احـمدی
تیم فوتبال شهرداری سردشت در مسابقات فوتبال شهرستان بشاگرد جام ولایت قهرمان شد.

 

تیم شهرداری

به گزارش عصر بشاگرد، مسابقات فوتبال جام ولایت در شهرستان بشاگرد با قهرمانی تیم شهرداری سردشت به پایان رسید.

این دوره از مسابقات که با شرکت ۱۸ تیم در زمین خاکی شهر سردشت برگزار شد تیمها در ۳ گروه ۶ تیمی حظور داشتند که پس از انجام بازی ها در مرحله مقدماتی تیمهای اول و دوم هر گروه و همچنین دو تیم از تیم های سوم گروهای سه گانه که بالاترین امتیاز را داشتند به مرحله بعدی مسابقات صعود کردند.

در مرحله حذفی نیز هشت تیم راه یافته در مرحله یک چهارم نهایی حضور داشتند که پس از انجام بازیهای این مرحله تیم های شهرداری سردشت، استقلال گوهران، فتح وی و وحدت شه بابک به مرحله نیمه نهایی سعود کردند که در این مرحله تیم های شهرداری سردشت و وحدت شه بابک با شکست حریفان خود به فینال راه یافتند.

شهرداری سردشت

در دیدار پایانی و فینال این دوره از مسابقات نیز دو تیم شهرداری و وحدت به مصاف یکدیگر رفتند و در یک بازی پایاپای این مسابقه در وقت قانونی بدون گل به ضربات پنالتی کشیده شد که در نهایت تیم شهرداری سردشت توانست با نتیجه ۵ بر ۴ در ضربات پنالتی تیم وحدت شه بابک را شکست بدهد تا فاتح جام ولایت شهرستان بشاگرد باشد.

گفتنی است که دو تیم شهرداری سردشت و وحدت شه بابک در حالی به مصاف هم رفتند که علی رغم دیگر مسابقات انجام شده در این دوره از رقابت ها این بازی یکی از بی حاشیه ترین و کم برخورد ترین مسابقات فوتبال بود که خود می توان یک الگو مناسب برای تیم ها و بازیکنان فوتبال باشد.

همچنین در دیدار رده بندی نیز تیم فتح وی با ۲ گل توانست تیم استقلال گوهران را شکست بدهد و عنوان سومی جام ولایت شهرستان بشاگرد را کسب کند.

در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات فوتبال که با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان بشاگرد، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان، بخشدار مرکزی، شهردار و شورای اسلامی شهر سردشت برگزار شد کاپ قهرمانی به سه تیم برتر مسابقات اهدا شد.

همچنین فرهاد لشکری زاده از تیم شهرداری سردشت به عنوان بهترین بازیکن، رحیم نوری پناه با ۵ گل زده از تیم امید درآلوی به عنوان آقای گل و جواد زارعی از تیم وحدت شه بابک به عنوان بهترین دروازه بان معرفی شدند.

همچنین تیم شهرداری سردشت با قهرمانی در این دوره از رقابت ها جواز حضور در مسابقات لیگ برتر هرمزگان را گرفت.

مسابقات فوتبال شهرستان بشاگرد (جام ولایت) مهمترین رویداد ورزشی در شهرستان بشاگرد به شمار می رود.

انتهاي پيام/

منبع: بشاگرد نيوز

 





:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: مسابقات فوتبال جام ولایت،شهرستان بشاگرد، قهرمانی تیم شهرداری سردشت ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1633
بازدید کل : 125079
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com